miercuri, 13 aprilie 2011

Protest


De ce imi tot repetati la nesfarsit ca in ochii mei cititi dragoste?Oare v-as putea ascunde un lucru atat de maret?
Imi reprosati ca am zambetul mai tot timpul pe buze,ca nu ma agit si nu ma supar niciodata,dar voi nu stiti ca tristetea e prea amara si prefer sa o consum noaptea.
Ma strigati ,ma intrebati si ma certati fara motiv ca apoi sa-mi faceti complimente.Ma urmariti,ma conduceti,ma serviti,ma invitati si imi zambiti ca sa-mi atrageti atentia dar voi nu stiti ca eu sunt neoficial indragostita de acelasi...Imi spuneti ca ma alint si ca de fapt nu as putea trai fara atentia voastra, dar voi nu stiti ca sufletul meu a obosit sa mai lupte cu falsele interese pe care le acoperiti zilnic cu masti venetiene.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Arhivă blog