miercuri, 28 decembrie 2011

A mai trecut un an

A mai trecut un an
cu incercari,cu binecuvantari,
cu biruinte si infrangeri.
A mai trecut un an
cu bune si cu rele,cu iubire si suferinta,
cu nervi intinsi la maxim si cu bucurie in suflet,
cu sanatate si cu boli,cu unele sperante implinite si cu altele spulberate.
A mai trecut un an
alaturi de cei dragi
un an in care ne-am bucurat de realizari
si tot impreun am fost si la necaz.
A mai trecut un an,
un an in care bunica a plecat la cer
lasand in inimile noastre un strop din sufletul ei.
A mai trecut un an
in care am iertat si-am fost iertati
in care am iubit si-am fost iubiti
in care ne-am certat si ne-am impacat.
A mai trecut un an
in care am cunoscut oameni noi
care ne-au facut mult bine
si pe care i-am apreciat.
A mai trecut un an si altul o sa vina
la fel de multe vom trai si o sa fie bine!!

Niciun comentariu:

Persoane interesate