joi, 6 mai 2010

Din nou...




Parfum de crin , miros de violete-
Ma uit la tine si suspin,
Ce soarta apriga si rea traim.
Imi reinvii acele triste amintiri
Si as-vrea sa vin,
Dar totusi ma-inchin ,
La a mea nou feerie.



Nu am vrut ,dar n-am putut
Sa nu privesc…
Si am vazut din nou acea sclipire,
Ce m-a chemat “Vino iubire”
Un soare dulce luminos ,
Ce in acest neant intunecos,
M-a condus spre vechea adormire.


Stiam ca greu si tie iti va fi,
Si-o alta data nicicand-
Nu va veni…
Am incercat cu greu, sa nu admir,
Sa nu vad, sa nu privesc,
Sa nu observ,
O noua dragoste ce s-a deschis.

Din inima-mi trufasa,
Oh si biata patimasa,
A ramas nebuna , sa strige iar …
Intruna “O ramai !
Dar nu ,te rog alearga,
Piei ! Vezi si tu de te roaga,
Sa nu ai o inima trufasa ,patimasa.”

Te-am vazut, dar in zadar,
Stiam ca esti ,si ca ma vezi,
M-am asezat, si-am asteptat
O sopata de oftat.
N-am putut ,ca alta dat’
Sa-ti soptesc “O dulce crin”
Asa ca am plecat.
N-am cum sa uit ,sa stii,
N-am cum sa fug de amintiri,
Nu vreau, si chiar nu pot,
Sa te mai mint.
Chiar vreau sa stii, si vreau sa vezi
Cum alerg din nou, cu tine,
Pe pajisti verzi…

Sper c-o noua sansa imi vei darui,
Si ca-mpreuna la luna vom privi.
Iti trimit acest ravas … Magie!
In cerere de prietenie…
Raspunsul ,stiu, va ezita,
S-apara iar in mintea mea,
Plina de amintirea ta.

From Julian


This poem it’s for someone very special...

Un comentariu:

aliz spunea...

Mare poet Iulian al nostru .

Persoane interesate