luni, 17 mai 2010

Te iubesc...



Te iubesc din-nainte de a ma naste...
Te iubesc pentru ca stiu ca si tu ma iubesti...
Te iubesc pentru ca iti ia asa de mult timp sa apari...
Te iubesc pentru ca m-ai sarutat de departe fara ca macar sa-mi cunosti buzele...
Te iubesc pentru ca mi-ai cautat sufletul si ti l-ai pastrat si pe al tau curat..
Te iubesc pentru toate zilele fericite pe care le am cand ma gandesc la tine..
Te iubesc pentru imbratisarile tale de noapte buna...
Te iubesc pentru ca mi te arati in vis in noptile de vara...
Te iubesc pentru ca te gandesti la mine...
I-ti iubesc ochii desi nu stiu ce culoare au...
I-ti iubesc buzele desi nu ti le-am sarutat niciodata...
Te iubesc pentru ca esti sufletul meu pereche...
Te iubesc pentru ca stiu ca ne vom intalni...

Niciun comentariu:

Persoane interesate