luni, 17 octombrie 2011

Dincolo de val


Acum nu sunt cu nimic mai presus
decat o femeie orientala,
pe un front condus cu o mana de fier,de barbati.
Sunt o femeie din Irak,
am sufletul intemnitat la porunca maritului Allah.
Sunt o femeie din Iran
prizoniera intr-un jilbab negru.
Valul islamic imi acopera fata,
rapindu-mi inca de la nastere,libertatea de a fi om.
Sunt o femeie afghana,
supusa barbatului ei.
Intr-o lume a barbatilor
femeia orientala cerseste egalitatea
un drept confiscat inca de la Creatie.
Acum nu sunt cu nimic mai presus
decat o femeie orientala,
Duc un razboi crunt
pe un teren minat .
Sunt o femeie din Bagdad
captiva intr-un jilbab negru.
Un val imi acopera fata
rapindu-mi libertatea.
Dar, mai presus de celelalte femei musulmane
eu am o arma
de care Allah a uitat
Si-aceia sunt ochii...

Niciun comentariu:

Persoane interesate