vineri, 25 noiembrie 2011

Romania ma incanta!


Tara mea e Romania,
cu munti inalti si izvoare limpezi,
Cu unirea lui Cuza si criza lui Basescu,
cu regina Maria si Elena Udrea.
Tara mea e Romania,
cu cratere in asfalt si masini luxoase,
cu cersetori la orice colt de strada
si milionari nascuti in noapte.
Casa mea e Romania,
cu familii unite si parinti din intamplare,
cu caini comunitari si orfelinate pline.
Tara mea e Romania,
cu tineri inteligenti alungati de sistem ,fara vise
cu oameni pregatiti ,platiti in rate.
Acasa e in Romania,
cu oameni de tot felul
cu copiii abandonati si copiii model
cu castele si blocuri multicolore.
Romania e tara mea,caci una ca ea nu exista!

La multi ani Romania,tara care ma incanta!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Astga-i Romania! Asta-i tara mea! Cu genii mari si minti tembele, cu noroi si stele!
La multi ani!

Persoane interesate