miercuri, 14 aprilie 2010

Franturi din jurnal


Zilele aceste am fost rascolita de unele amintiri si mi-am dat seama ca nu exista despartire ci doar schimb de relatie...dar cu toate acestea inca imi este dor de tine....mi-e dor sa ma tii in brate ca si cum as fi un copil....mi-e dor sa ma saruti cu frica si emotie asemeni unei icoane....mi-e dor sa-ti simt bataile inimii....mi-e dor sa ma privesti cu mirare....mi-e dor de ochii tai albastri.....mi-e dor sa ma tii de mana ...mi-e dor sa sa-ti aud glasul....mi-e dor de parfumul tau pe care parca il mai simt in tot orasul......mi-e dor sa te privesc....mi-e dor sa imi scrii poeziii....mi-e dor de linistea pe care o simteam cand eram cu tine in zgomotul infernal al orasului.....mi-e dor de sinceritatea si simplitatea declaratiilor tale ....mi-e dor de trandafirii cei albi....mi-e dor sa te fac sa uiti de tine....mi-e dor sa vorbim despre Dumnezeu.......mi-e dor sa te astept ....iar tu sa intarziii....mi-e dor sa te enervez...iar tu sa ramai mereu calm.....mi-e dor de toate locurile in care am fost cu tine.....mi-e dor sa fim prieteni......

Niciun comentariu:

Persoane interesate