vineri, 16 aprilie 2010

O marturie personala


Copilul meu,pentru care n-am simtit durerile nasterii,Iti simt durerea-n fiecare zi.Copilul meu,pe care nu te-am vazut niciodata,pe tine nu te pot uita.Copilul meu,caruia nu ti-am sters lacrimile de pe obraz niciodata,obrazul meu e brazdat de lacrimi pentru tine.Copilul meu care lipseste din toate albumele familiei,imaginea mea o pastrez vie in inima mea.Copilul meu ,pe care nu te-am scaldat niciodata,as vrea sa te pot scalda in lacrimile mele.Copilul meu,pe care nu te-am tinut in bratele mele niciodata,te voi strange la pieptul meu o vesnicie,unde vom fi nedespartiti si,daca ar fi lacrimi in cer,as plange pentru durerea pe care ti-am pricinuit-o ,copilul meu.te iubesc si te doresc...mami (Lucia Petrila)-spune nu avortului-

Niciun comentariu:

Persoane interesate